2015. augusztus 7., péntek

00. Prologue

Destiny
Az ember életében sokszor előfordul, hogy követ el hibákat, csak nem mindenki tanul a leckéből. Élő példa vagyok erre. Hagytam, hogy az érzéseim befolyásolják a gondolkodásom és nem próbáltam tenni ellene semmit. Mindent azért tettem, hogy felérjek a csúcsra és hogy végre ő az enyém lehessen. De vajon tényleg megérte utána futni, miközben ő inkább a farkát követte?  Nos, egyértelműen nem, de ha az ember agyát ellepi az a bizonyos rózsaszín köd és nemes egyszerűséggel megvakult a szerelemtől, nehéz megállítani őt. Sőt, még a csalódások és a hazugságok is próbálják meggátolni az érzelmeket, ők is kudarcot vallanak...

2 megjegyzés:

  1. Mikor lesz első rész? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:)
      Már megírtam az első részt, csak eléggé bizonytalan vagyok és még javítgatom, de pár napon belül fennt lesz.:)

      Törlés

Szablon wykonany przez Jill