2015. augusztus 9., vasárnap

01. I fucked this white girl

Travis
A szöszi melltartójába raktam a pénzt, mire elégedetten megnyalta az ajkait és elment. A rezgő telefonomért nyúltam az asztalra.
- Na öcskös, mi újság?- kérdezte Tom, mikor felvettem a telefont.
- Hát- vontam meg a vállam- csajt kell szerezzek.
- Elment a szőke prostid?- kuncogott a vonal végén.
- Ja, mert a pasijával költöznek el, de még egy utolsó menetre beszállt- vázoltam fel a helyzetet.
Tom röhögött, majd ismét beleszólt a telefonba.
- Ha csaj kell, keress. Ma eljöhetnél velünk az egyik bárba. Biztos lesznek dögös lányok.
- Attól függ. Milyen seggük van?
- Gyere el és csekkold le- mondta, majd lerakta.

A telefonomat az ágyra dobtam és felöltöztem. A teraszra kiülve előkotortam egy doboz cigit, majd egy szálat kivettem és rágyújtottam.
A belvárosi nagy zajt hallgatva szívtam el még két szál Marlboro- t. Egész életemben csak futó kalandjaim voltak, egy éjszakánál többet senkivel se maradtam és nem is akartam. Jó érzés annak a tudatában élni, hogy szinte bármelyik csajt felizgatom egy pillantásommal.
Tom persze teljes egészében az én ellentétem. Ő csak akkor indul be, hogyha megdobogtatja a szívét valami bájos teremtés. Ilyen persze egy évben maximum kétszer fordul elő. Most is egy tetkós csajért van nagyon oda, aki már egy párszor kikosarazta szegény bátyámat. Pech.
Teljesen fáradtnak és álmosnak éreztem magam, így az ágyamba mászva kiterültem a fehér lepedőn és elfogott az álom.

Destiny
Este még épp készülődtem, amikor Tina berontott a lakásomba.
Ő a legjobb barátnőm, aki nélkül biztos nem lennék itt, az állatorvosi egyetemen. Ő az egyetlen, akivel mindent megtudok beszélni, mivel egyrészt nem mondja el senkinek, másrészt pedig örőkké jótanácsokkal lát el. Nagyon sokra tartja a becsületes és tisztességes embereket, ami miatt nagyon felnézek rá.
- Segítsek?- kérdezte, mikor látta, hogy már lassan húsz perce szenvedek egy hülye tusvonallal.
- Megköszönném- néztem rá szenvedő pillantással.
Leült az ágy szélére és én a combjára hajtottam a fejem. Az vékony ecsetet lassan húzta végig a szemhéjamon. Pár másodperc alatt végzett a tusvonallal.
- Hű- néztem a tükörben a szemhéjam- köszi.
Tina mosolyogva megvonta a vállát, majd mikor a telefonja jelzett, felkapta az ágyról és vigyorogva nyomkodta a készüléket.
- Jack?- kérdeztem, de nem felelt. Annyira belemerült a telefonjába, hogy elengedte a füle mellett a kérdésemet.
Mosolyogva sóhajtottam, majd a szekrényemhez léptem és elővettem egy fekete farmernadrágot és egy spagettipántos pólót. Bementem a fürdőszobába és vigyázva a natúr sminkemre, átöltöztem.
Mikor kiléptem az ajtón, Tina felnézett.
- Túl fekete- húzta el a száját.
Vállat vontam és a tegnap vásárolt Air Force cipőmet és bezártam mögöttem az ajtót.
A nyári éjszakába lépve, elindultunk a város utcáin. Ilyenkor rengeteg fiatal lézeng a barátaival, így kiélvezve a szünidőt. Mi a megszokott helyünkre tartottunk, vagyis az egyik közeli étterem nyárikertjébe.
Tinával öt percen belül megérkeztünk a törzshelyünkre, ahol még nem volt egyik ismerősünk se ott. Rendeltünk magunknak egy- egy pohár koktélt, amit pár percen belül meg is kaptunk.
- Hello lányok- huppant le velünk szembe Tom.
Tom közülünk a legidősebb. Nagyon kedves tud lenni, de van amikor elveszíti ezt a képességét és hogyha nagyon felhúzza valaki, akkor hihetetlen harag csillog a szemében.
- Rendeltetek már?- kérdezte és intett a pincérnek.
-  Igen- válaszolt Tina.
- Szuper, akkor jön a következő pohár- szólt és leadta a rendelést a pincérnek.
Pár másodpercen belül meg is kaptuk a három pohár whiskey- t, mire egy számomra ismeretlen tag ült le Tom mellé.
- Üdv néked, testvérem- vigyorgott a reklámba illő fogsorával Tom- ra, aki csak kinyújtotta a kezét, mire a srác belecsapott a tenyerébe és kezet fogtak.
- Csajok, ő itt az öcsém, Travis- nézett ránk, majd folytatta- Travis, ők itt a csajok- nyomta meg az utolsó szót.
Travis Tinára, majd rám nézett.
- Neked pasid van- pillantott Tinára, mire a barátnőm kérdőn bámult rá.
- Honnan tudtad?- kérdezte Tina fura arckifejezéssel.
- A telefonod- mutatott az asztalra, mire Tina ránézett a készülékre. Egymás után három üzenetet kapott, aminek következtében a háttere is láthatóvá vállt. A képen ő és Jack mosolyogva néz a kamerába. Ezt a fotót még én csináltam pár hónapja Tina szülinapján.
- Te pedig szingli vagy- mondta Travis, miközben rágyújtott- és remélem, hogy jó segged van.
A szemöldököm felszaladt a homlokomra és furán méregettem a srácot.
Sötétbarna haja kuszán állt, ami jellemezte a stílusát is. Mindkét fülében fültágító volt és tetoválasok borították testét. Egy V- nyakú pólót és egy fekete csőfarmert viselt. Egyszerűen volt öltözve, mégis őrjítően jól festett.
- Én is nagyon örvendek- dünnyögtem és beleittam a poharamba.
Travis kaján vigyorral figyelte a mozdulatsort, majd pedig a középső- és mutatóujja között tartott szálat a szájához emelte.
Mondanom se kellett, Tina egyből rájött, hogy bejön a srác, annak ellenére, hogy egy kicsit nagyképű és rámenős.
- Mindjárt jövök- szóltam és bementem az étterembe.
A vendéglőben vacsorázók csendben ettek. A mosdóba vezető folyosó sötét volt, ezért keresgélni kezdtem a falon a kapcsolót. Gyorsan meg is találtam és felkapcsoltam a lámpákat.
Ahogy a fények feloltódtak, elindultam a folyosón. Becsuktam magam mögött az ajtót és a tükör előtt állva megnéztem a sminkem. Szerencsére nem folyt le a szempillafesték és a tusvonal sem kenődött el  Megmostam a kezem, hogy egy kicsit lehűtsem magam, majd megtöröltem egy papírdarabbal.
Kiléptem a folyosóra, ahol Travis- be botlottam.  Persze, a szívem egyből a torkomba ugrott, annak ellenére, hogy csak húsz perce találkoztam először vele. Fura dolog, ha az ember számára valaki szimpatikus.
- Masztiztál?- kérdezte vigyorogva.
Köpni- nyelni nem tudtam. Totál sokkolódtam abban a pillanatban és egyszerűen nem tudtam egy ésszerű választ kinyögni sem. De amúgy is, hogy lehet valaki ennyire pofátlan, hogy ilyent kérdezzen? Az eszem eldobom.
Travis látta az értetlen arckifejezése és elröhögte magát, mire én szó nélkül kikerültem, majd nagy léptekkel elindultam a folyosón.
- És tényleg jó a segged- szólt utánam.
Látszólag figyelmen kívűl hagytam őt és kiléptem az étteremből. Visszaültem Tina mellé és intettem a pincérnek, aki azonnal az asztalunkhoz lépett.
Rendeltem még három pohár whiskey- t, amit a lány rekordsebességgel hozott a bárból és lerakta elém. Egyet Tom- nak és Tinának adtam, majd az én poharamat megfogtam és egy szuszra kiittam a tartalmát.
Kicsit felhúzott Travis, hogy ilyent feltételezett rólam, úgy, hogy szinte nem is ismer. Lehet, hogy egy kicsit túlreagálom az egészet, de én mindig is ilyen voltam.
- Valaki nagyon felpörgött- jegyezte meg Tina, miközben belekortyolt a poharába. Vállat vontam.
- Hol van Travis?- kérdezte Tom és a szemeivel őt kereste.
Abban a pillanatban Tina felugrott a padra és átlépve engem a nyárikert bejáratához rohant. Jack nyakába ugrott, mellettük pedig Scott meglepetten figyelte őket.
Míg Tina és Jack pár szót váltottak négyszem közt, addig Scott az asztalunkhoz sétált.
Ő közöttünk a legfiatalabb. Nem olyan rég tagja a mi kis csapatunknak, de mindenkivel jó kapcsolatot ápol. Ő egy átlagos srác, aki még csak gimnazistának tűnik,pedig valójában már dolgozik. Örökké vidám és képes értelmetlen dolgokon órákig szórakozni.
Együtt, öten ültünk az asztal körül. Mindenki sztorizgatott és röhögött valamin. Én Scott aranyköpésein szórakoztam, amikor megjelent Travis.
Miután Tom elmondta, hogy ő az öccse, Jack és Scott bemutatkozott, majd tovább folytatódott a beszélgetés.
- Hol voltál?- kérdezte Tom Travis- től.
Alig hallottam őket a nagy röhögés közepette.
- Elvittem a pincérlányt Csodaországba- vigyorgott, mire Tom elröhögte magát.
- Ilyen sokáig tartott?- kérdezte kuncogva.
- Két hadjárat volt- válaszolt Travis.
Atya. Úr. Isten. Mekkora egy állat! Nem ezt gondoltam róla, mikor Tom bemutatta nekünk. Persze, a kinézetén már látszott a vad életstílus, de nem pontosan erre gondoltam.
Egy kicsit lehangolódtam az este, de ezen könnyen segíthetett 2- 3 pohár. Bár így se volt az igazi, próbáltam belekapcsolódni a beszélgetésekbe és jól érezni magam.


4 megjegyzés:

  1. Úúúú ez nagyon jó lett :) Egyszerűen tökéletes, és Travis.. :3 Hozd mahamr a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Szia.:)
    Köszönöm, nagyon örülök az ilyen véleményeknek!:D

    VálaszTörlés
  3. Drága, Destiny!
    Még nekem linkelted be a blogodat, és ennek nagyon örülök, ugyanis tényleg elnyerte a tetszésem! :D Viszont nagyon sokszor használod az "és" szócskát, ezt könnyen lehet orvosolni. :) Kíváncsi vagyok a folytatásra!

    Sztella, xxxx (Én voltam Hayden:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:)
      Örülök, hogy tetszik! A blogodat már az elejétől fogva olvastam és most egyszerűen el se hiszem, hogy pont Te, az egyik kedvenc blogom írója fog feliratkozni és kommentelni.:D
      Köszönöm a kis "hibajavítást" . :)
      xx.Des

      Törlés

Szablon wykonany przez Jill