2015. augusztus 17., hétfő

Hírek, infók

Sziasztok!
A címből már tudhassátok, hogy ebben a bejegyzésben fogom közzétenni a legelső blogelőzetesemet. Őszintén szólva, nekem nagyon bejön, bár azért látszik, hogy ez volt az első próbálkozásom.:D Nos, én igyekeztem, úgy három órát szenvedtem vele, próbáltam a sztorival kapcsolatban mindent belevinni és megadni a hangulatát az egésznek. És remélem, hogy nektek is tetszeni fog. Majd pár rész után új előzetest szeretnék, amit már nem én fogok elkészíteni, hanem valaki olyant szeretnék keresni, aki sokkal jártasabb az ilyen témába és sokkal profibban készíti el.
Szóval, a lényegre térve, íme az előzetes.


(Ha valaki itt nem tudná megnézni, akkor katt >IDE< . )
És most megszeretném köszönni a 4 feliratkozót, a véleményeket és az oldalmegjelenítéseket. Soha nem is álmodtam arról, hogy majd egy blogomra ilyen kevés idő alatt ennyi ember érdeklődését felkelti! *Mindenkinek egy nagy ölelés.*

És még le szeretném írni, hogy most indult egy blog, ami egy fantasy/ sci-fi sztori lesz. Már megtalálható a prológus és hamarosan jön az első rész is. Ha valaki szereti az ilyen témájú blogokat, az mindenféleképpen nézzen be, mert garantáltan felcsigázza az ember kíváncsiságát. Ó, és egyébként az én karakterem Camille.:D Szóval, >IDE< kattintva meg lehet nézni a blogot. Ha tetszik, iratkozzatok fel és írjatok véleményt.
 Hamarosan jön az új rész, amiben Travis nem nagy szerepet fog játszani, ugyanis a második részben egy újjabb karakterrel gazdagodik a szereplőgárda. Ő lesz Carrie, akiről most csak a nevét árulom el, a második részben viszont megtudhatjátok, hogy ki ő és hogy mi lesz az ő szerepe. A Characters menüpontban megnézhetitek, hogy én hogyan képzelem el Carrie- t a sztoriban, de ha esetleg valaki nem tudná megnézni vagy annyira lusta, hogy megkeresse azt a menüpontot, akkor itt megnézhetitek.
( Igen, ő itt Kat Von D.)
Szóval, ennyi lenne ez a bejegyzés. Remélem, hogy tetszik az előzetes, visszakülditek a virtuális ölelésemet (szeretethiányban szenvedek), benéztek a fantasy blogra és várjátok a második részt. Hamarosan jövök,
xx. Des.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek a részek! Egyszerűen imádom. Virtuális ölelés a szeretethiány csökkentése érdekében és az én szeretetemet kifejezve a blog, az írásod, és irántad. xx.Zselyke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helcsii.
      Örülök, hogy tetszenek a részek!:D Köszönöm az ölelést!☺
      xx. Des

      Törlés

Szablon wykonany przez Jill